Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Carola - 11 juli 2008 16:10

Har kört ett pass nerer på gymmet idag.. guuben tränade åxå.. han har hjälpt mig lägga om träningen lite.. det blev ganska enformigt att köra samma samma träning varje gång.. går ju nybörjarträning nu eftersom jag inte tränat på så väldigt väldigt länge.. men han har ju tränat mkt så mycket hjälp får jag ju av kärbon..tog armar o axlar idag.. men blev tvungen att dra ner lite på vikterna..gjorde svinont i vänster axel så det blev lugnt.. vet inte vad 17 de e för fel.. men den maskinen(nu e ju jag så "blondin" att jag inte vet vad maskinen heter eller vad den går ut på)..men den funkar inte med min axel.. har känt av axeln i den förr.. triceps o allt annat klarade jag av att köra utan problem. Gubben min var seg o trött idag.. förståeligt efter hur allt är just nu.. han har inte sovit särskilt mycket den senaste veckan.. vi tog bilen hem till honom men jag åkte hem efter ett par timmar.. känns som om jag vill göra lite annat på min SEMESTER än att bara sitta inne o glo på tv..*L*.. så nu ska jag ta en tur med mina kära vovvar sedan ska jag möblera om...för vilken gång i ordningen??!!!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards