Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Carola - 8 juli 2008 22:09

Nu är det dags för årets första kalas i den här familjen iaf.. junior fyller 17 år i morgon... usch... jag känner mig gammal...*L*..o ledsen blir man han är ju ingen bebis längre...buhuhuä..snyft...

Vaknade så sent idag...det är jobbigt med SEMESTER...man vill liksom ligga kvar länge i sängen o njuta..riktigt gona in sig i kudden.. hade ju tänkt att kliva upp tidigt trots SEMESTER.. tänkte baka på förmiddan så jag skulle ha resten av dagen fri sedan...häpp...se den gubben gick inte alls den.. vaknade visserligen klockan åtta av att (i det läget, ett stolpskott) ringer o väcker mig.. somnade om..vaknade inte förrän kvart i tio när kärbon ringde..aj aj..kaffe på stående fot o ut med vovvarna..dumma matte låta oss vänta så länge..jo jag riktigt såg hur de tänkte så om mig då..*L*..

Åkte in till stan o kärbon istället som jag redan planerat dagen innan..mötte honom utanför gymmet..hade haft "roliga timmen" på stan med Lena o Helen en stund först. Vi brukar ju bli så där barnsligt fnissiga o flamsiga när vi tre kärringar möts..*L*..

Hur som helst.. mötte gubben o vi for i väg och käkade lunch.. i mitt fall brunch..sen hem till honom, satt uppe i hans lya medans han höll på o fixade bilen..men min käre bilmekaniker behövde min hjälp med att lufta bromsarna så jag fick masa mig ner till parkeringen till slut.


Kom hem till hundar, katt o annat elände runt åtta.. så nu är jag här hemma..degen står på jäsning så jag har en "rolig" kväll framför mig.. baka bullar..gott är det.. men jobbigt...puh...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards