Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Carola - 7 juli 2008 11:48

Fick ett mess av junior igår kväll.."E sover hos oss i natt, bara så du vet"....häum....så vitt jag vet har ingen frågat MIG?...Ha ha ha... jag skrev tillbaka att är det spring efter klockan 12 i natt åker ni ut båda två...Kan ju tillägga att junior kom hem ensam..det var väl inte lika roligt då när de inte fick droppa in mitt i natten så hon hade stannat hemma.. Var ju tvungen att ta ett snack med junior när han kom hem...förstår inte vad det är som får honom att tro att man kan göra som man vill här hemma när det inte funkar hos någon annan...nä nä.. sånt går inte hem hos mamma heller.. det förstod han nu..


Nu ligger han o trynar o sover på sitt rum, men jag ska nog gå in o slamra lite extra i hans rum..*fniss*.. det är väl ungefär så han brukar bete sig när jag försöker sova om nätterna...*L*..

Dottern åker iväg på kollo strax..klockan två far bussen..hon ringde redan igår o tjata om allt hon skulle ha med sig på kollo.Så nu är väskan packad..man skulle visserligen kunna tro att hon ska vara borta en månad så mycket som hon har packat ner..*L*..hon tog en cykeltur hem till sin pappa för en liten stund sedan och hämtade smink hon hade glömt där...*L*.. 12 år om en vecka o desperat efter sitt smink...oj oj oj.. var ska detta sluta..*L*..men det blir väl så när man har en storasyster på 16(på pappas sida) som man fullkomligen dyrkar..



Av Carola - 7 juli 2008 00:34

Ha!!..Nu kan jag åxå..*L*... Tack TROLLPACKAN för din hjälp!! Frågar man aldrig så får man aldrig veta..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards