Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Carola - 6 juli 2008 22:01

Så... nu var det dags igen... flickvännen som dumpade honom e tillbaka... usch.. mamma don´t like... men det är hans liv.. anledningen till att jag inte gillar henne riktigt är att jag inte riktigt litar på henne.. det känns i magen att hon inte är ngt att lita på.. och min mage brukar ha rätt..går ofta på magkänslan..men men... han måste få göra sina egna misstag..jag KAN ju ha fel åxå..

Av Carola - 6 juli 2008 19:05

Jag har semester...jag har semester...såg alla det?..att JAG HAR SEMESTER!!! Det var lite vemodigt att säga "hejdå" till "Scheriffen" i torsdags..vi ska ju inte jobba tillsammans mer.. han följer med gamla ägaren o jag stannar hos den nye.. men vi kommer väl hålla kontakten ändå..skönt att slippa överenergiska Pia iaf..*L*..var med särbon o körde ett pass ifredags.. mår betydligt bättre nu ..mådde väldigt bra när jag ställde mig på vågen hos honom i lördags åxå..*L*...56 kilo!! HA!.. Inte för att jag gått in för att gå ner i vikt,, men träning tycks ge resultat iaf..

Vi har tagit det lugnt i helgen. bara haft det så där gudomligt skönt utan störande element..ett minus dock att pengarna redan börjat tryta den här månaden,,det hade ju kunnat funnits lite mer pengar på kontot. Men har betalat det sista på resan så det får man väl räkna med. Vi var ute på våran söndagspromenad i gråmulet väder i morse..men det var nästan skönare att vara ute o gå i sånt väder än i gassande sol.

Man känner sig nyttig efter en timmes promenad. Men jäkla karl att dra upp en ur sängen så himla tidigt en söndag.. klockan nio har jag ju knappt öppnat ögonen ju.

I morgon åker snuttan på kollo.. hon håller väl mer eller mindre på att tjata sönder mig över kläder som MÅSTE packas med... men snälla rara.... du ska ju inte åka förrän två i morgon eftermiddag!!.. Kan jag iaf få landa lite när jag har varit borta hela helgen..o junior är jag väl inte så där jätteglad på just nu.. hade tre festisar i kylskåpet innan helgen, varav EN som snuttan skulleha med på bussen till kollot..alla har handruckit upp...."Jag trodde ju att jag fick ta" var svaret när jag frågade...men 17 åxå...man FRÅGAR väl före?!...det säger väl sig själv...är man tre stycken i familjen och det står TRE festisar i kylen....vad är det som säger att EN person ska ha alla tre!??..morr morr...


Är alla blivande 17-åringar på det viset??!!!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards