Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Carola - 2 juli 2008 20:13

Nej usch... idag gick det inte alls bra att träna.. känner mig yr.. men tvivlar på att det är förkylning som jag trodde först.. visst.. jag kände mig hängig i helgen.. men märker nu att yrseln kommer från nacken..har förbannad värk.. har varit lite mycket städning på jobbet.. bara två dagar kvar nu till stängning..massor att göra.

Har letat i vild förtvivlan efter en dataskiva med en massa foton på..hade tänkt lägga in bilder i datorn nu när jag äntligen fått ordning på den.. PANIK.. hittar den inte!!..Hittade bara en skiva med några kort på djuren...på min älskade Chicco...min lurvas...fy vad jag saknar honom.. det är bara lite över ett år sedan vi tog bort honom nu..han var ju med så länge..blir så "ledsen i ögat" o det värker i hjärtat när jag tänker på honom.. men jag vet ju ändå att jag fattade rätt beslut.. han var gammal o mådde inte alls bra.. men tomt är det.. även om jag har både "skrutt" o bebis..åsså kattskrälle då förstås..

Av Carola - 2 juli 2008 09:35

Vaknade sent sent idag.. så nu är det bråttom.. ska ner på gymmet efter jobbet, kanske blir jag kvar i stan över natten.. återstår att se... hörs ses o råkas...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards