Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Carola - 29 juni 2008 16:52

Usch känner mig inte alls pigg idag..det snurrar i skallen o jag bara känner att förkylningen vill bryta ut..men det hjänder ju inget!!..Så himla irriterande när man bara känner att man är på väg att bli sjuk men inget händer..vill ju rida ut stormen så jag är frisk snart igen..

Det blir vilodag idag..snuttan har precis gått hem till sin pappa..hon ska vara hos honom en vecka sedan åker hon på kollo i två veckor..usch så tomt det kommer att bli.. tre-fyra dagar går väl an.. men när det börjar dra sig mot en vecka klättrar jag på väggarna.. hur 17 ska jag klara av den dagen när kidsen flyttar hemifrån?!!..man är ju inte "purung" heller så att börja om med en sladdis är väl inget man vill så gärna heller..eller..?!...jo ibland så rycker det i "bebistarmen"..men men...vi är ju två om det så..o han den andra..tycker att det räcker med dem 5 han redan har..så jag får väl vackert sitta här o vänta tills junior börjar producera barnbarn..*L*..om typ 10 år..

Junior förresten.. han e singel igen..fungerade väl inte med den tjejen..(hrm..hade en liten aning om det själv..kanske en mammaintuition..hon kändes inte riktigt ärlig)..men men..så är det att vara ung..man provar funkar det inte så funkar det inte.

ska förresten ringa junior nu...dags för mat..varm nygjord lasagnette..med massor av vitlök!!..mums

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards