Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Carola - 23 juni 2008 17:13

Ja inte fick man behålla DEN solen särskilt länge... vaknade till grå himmel och blöta vägar i morse.. inte kul alls..åkte iväg till jobbet tjugo över nio.. det händer inte mycket där inte.. vi har bara 17 st som kommer o äter nu om dagarna.. men egentligen finns det en hel del städning att ta hand om.. men min käre arbetskollega..kocken.. eller scheriffen kallad vill alltid hem så himla tidigt.. så det blir inte mycket gjort.. det tar vi nästa vecka är hans standardsvar...lär nog bli MASSOR med jobb nästa vecka.. eftersom jag inte har någon nyckel så måste ju jag åxå gå när han vill gå...han har stora problem att förstå att jag verkligen vill vara kvar på jobbet hela tiden...*L*... men har man gått hemma så länge som åtta år är det fasiken betydligt roligare att vara på jobbet än hemma...

Var ner på gymmet när jag slutade.Kärbon hade redan kört sitt pass så jag fick träna själv.. men ensam var jag inte.. verkar som om halva stan passade på att träna samtidigt.. blev lite väntan mellan maskinerna.. inte kul det heller..men nu är man fit for fight igen iaf.. det var skönt att avsluta med en solning.. ingen sol ute blir det solarium inne,,,*L*..

Nu ska jag bara brygga mig en panna kaffe o sätta mig o läsa tidningen...min stund på dagen... bara min.. ha de!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards