Direktlänk till inlägg 20 juni 2008

kaloriintag 100%

Av Carola - 20 juni 2008 22:37

OJOJOJ... nu har man ätit för en hel vecka..sill i alla möjliga former o smaker, pepparlax, rökt lax..den gravade hoppade jag över.. grillat kött, potatisgratäng, färskpotatis, revbensspjäll o en massa gott... o inte att förglömma..JORDGUBBSTÅRTAN... hann med en laxsmörgås innan hemfärd åxå... nu blir det hårdträning hela veckan på gymmet...hehe..snuttan stannade kvar hos svägerskan.. hon ville sova kvar, har ju kompis där ute.. själv fick jag skjuts hem av kärbon, hade ju hundarna hemma o junior har ju följt med tjejen så jag var tvungen att åka hem..kärbon o hans yngsta har precis åkt hem till sitt, själv ska jag bara ligga i soffan o slöa resten av kvällen

fast lite sugen på glass är jag så jag tror nog jag ska gå ut en sväng till köket...kram kram..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 21 december 2014 10:36

Nu flyttar jag...     Vill du följa med så följ med HIT    Kommer kika in här lite titt som tätt o kanske fylla på med lite smått o gott men min vardag delar jag alltså ovan.  ...

Av Carola - 16 november 2014 21:19

Funderar på om jag skulle byta bloggportal.   Men jag vet inte än. Har ju använt bloggplatsen så väldigt länge.   Men är ändå inte riktigt nöjd med den.    Kanske ska byta nich helt . Känns som om den här bloggen o det här namnet gjort s...

Av Carola - 15 november 2014 08:55

    Att försöka förändra en annan människa       för att denne inte passar in i ens mallar.        Att lyssna på skitsnack     istället för att bilda sin egen uppfattning.      Att berätta saker för ngn som ngn annan ...

Av Carola - 21 oktober 2014 20:25

Äntligen är hösten här. Vi går mot en ny vår, ett nytt år.    Ska bli så skönt att få lämna 2014 bakom mig. Första halvan av året iaf. Bara tårar o elände.   Att andra halvan av året har blivit den absolut lyckligaste tiden i mitt liv trodde ...

Av Carola - 19 augusti 2014 22:11


Är så lycklig nu att jag inte finner ord till det! Allt faller på plats.   Tänk så mycket tid man slösat bort istället för att finna lyckan.   Har funnit kärleken..en sann o äkta kärlek.   Det är så skönt att ha någon vid min sida som upp...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards