Alla inlägg den 20 juni 2008

Av Carola - 20 juni 2008 22:37

OJOJOJ... nu har man ätit för en hel vecka..sill i alla möjliga former o smaker, pepparlax, rökt lax..den gravade hoppade jag över.. grillat kött, potatisgratäng, färskpotatis, revbensspjäll o en massa gott... o inte att förglömma..JORDGUBBSTÅRTAN... hann med en laxsmörgås innan hemfärd åxå... nu blir det hårdträning hela veckan på gymmet...hehe..snuttan stannade kvar hos svägerskan.. hon ville sova kvar, har ju kompis där ute.. själv fick jag skjuts hem av kärbon, hade ju hundarna hemma o junior har ju följt med tjejen så jag var tvungen att åka hem..kärbon o hans yngsta har precis åkt hem till sitt, själv ska jag bara ligga i soffan o slöa resten av kvällen

fast lite sugen på glass är jag så jag tror nog jag ska gå ut en sväng till köket...kram kram..

Av Carola - 20 juni 2008 10:25

Det är dans i folkets park...hihihi... är det inte så den går?.. Sommar är det iaf.. om det är dans i folkets park vet de 17.. själv ska vi bara äta gott gott, snuttan ska bada hos kärbons syster, finns ju pool där så där går det att plaska utan att riskera bli biten av gäddor..*L*..

Lugnt blir det idag.. inga snapsar till maten eller annat som får en att bli sinnesförändrad..varför behövs det på så många ställen?.. kan inte folk ha kul utan den där snapsen?.. har aldrig förstått själva tjusningen med att supa sig aspackad bara för att det är midsommar eller annan "storhelg" för övrigt..o allra helst när man har barnen med sig.. nä usch.. sånt går bort för mig.. roligt kan man ha ändå.. behöver inte betyda att man är nån torrboll för det. Kanske är det för att jag är en sån kontrollmänniska (i vissa avseenden iaf) som jag inte föredrar alkohol, jag vet inte..visst.. festa till nån enstaka gång kan jag göra åxå.. men då är det i regel när jag o tjejerna bestämt oss för att "lalla" o "flamsa" lite.. händer väl iaf några gånger per år.. men askalas.. nä.. sånt hör väl den gamla "goda" tonårstiden till... eller?..

Nog med moralpredikningar nu...hehehe.. ska ta cykeln ner till affärn.. kattstackarn skriker ju.. glömde ju köpa hem kattmat igår så hon har inte fått sin frukost än..stackars liten.. men hon fick en halv burk tonfisk som tröst..nu ska jag hoja ner.. ha det bra alla goa o glada..


Och GLAD MIDSOMMAR på er!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards