Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Carola - 16 juni 2008 08:12

Känns som om det här är en vecka då jag hela tiden blir irriterad på allt..eller om det är PMS-BIG TIME.. vet inte...*fniss*... vaknade första gången kl 5 i morse av någon smartskalle som körde in på någon av gårdarna (förmodligen ner mot stallet hos grannen) med ett tröskverk till traktor... lyckades somna om.. vaknade halv sex av grannens ungdj****ar..om jag får säga det själv, som inte har vett att hålla truten när de går till bilen på morgonen.. eller mer irriterad är jag väl på deras mamma..taxichauffören.. som inte har mer vett i sin skalle att säga åt sina små änglar att det finns folk som sover i detta icke ljudisolerade hus.. jag är inte lättväckt av naturen men tydligen den här morgonen..har inte sovit gott alls i natt... junior kom hem halv två..(´jag hade sagt kl ett, vilket INTE riktigt respekterades).. hade "kompis" med sig hem..hrm.. en kompis med ovanligt ljus röst o platinablont hår... hrm...*L*...de försökte väl smyga in men det lyckades dem väl tyvärr inte riktigt med..

nej usch.. hoppas dagen blir bättre iaf.. trots bristen på sömn..solen skiner ute, kanske blir jag piggare under dagen... ska ju ner o träna efter jobbet..sen hem o slåss med tvättstugan..*L..


Ha en bra dag..kram kram

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards