Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Carola - 15 juni 2008 21:08

Är irriterad utan dess like... så heligt trött på datorer o virusprogram som inte fungerar o som bara ska strula till det när man ska installera det sk säkerhetspaketet!!.. Har hållit på i två dagar med att försöka få ordning på datorn.. ringde tillslut till de sk bredbandsexperterna....skithjälp säger jag bara.. bruttan på andra sidan luren fjärrstyrde min dator o människan lyckades plocka bort något som inte skulle plockas bort så hela datorn bara la av.. tog timmar innan jag fick ordning på den...

Har suttit i dag o försökt ladda ner det där gratis säkerhetspaketet man så snällt fick med av de som har hand om mitt "bredband".. det bolaget..(hehe) ger jag inte mkt för just nu.... o inte går det att avinstallera det heller... la in det gamla hederliga avast istället.... skiter i det här nu...guuud vad irriterad jag är... ska ta en promenad med hundarna å ta lite luft...


annars e alllt bara bra...hihi..var iväg med vännen o kikade på Fallens dag...sånt hysteri för lite vatten... visst det ÄR mäktigt.. men att folk går man ur huse för att se det trodde jag aldrig.. har lyckats undvika Fallens dag alla år.. nu vet jag varför...


Pözz o kram

I morgon e det träning igen... ha det gott

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards