Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Carola - 12 juni 2008 20:45

Jag var nog för trött eller glömsk igår eftersom jag inte ens knäppte på datorn igår kväll.. men e tillbaka idag med nya krafter..fasiken känner mig som värsta hurtbullen idag.. var ner på gymmet i morse o träffade min coach som det så vackert heter.. måste få någon ordning på den här stela skröpliga kroppen..o det ska det nog bli så småningom.. synd att bikinisäsongen redan börjat (förutom idag då när det är grått på himlen).. tog en promenad upp till jobbet efteråt..bara det är ju en bedrift från min sida..brukar ju ta bussen annars.. trots att det går fortare att gå dit..

hade massor på jobbet..slapp visserligen både matsal o disk idag..stod nere i köket o bredde typ 280 smörgåsar fram till lunch sedan var det städning av köket på eftermiddan...tog en promenad igen ner på stan!!!...ännu en bedrift.. mötte "gubben" och vi gick iväg o träna..körde bara axlar idag..rygg tar jag i morgon..sen blir det vila förutom promenad i helgen..(kan inte vara utan mina 45 minuters promenader..blir rastlös då..benträning blir det på måndag.. men oj.. jag kommer nog ha träningsvärk i helgen misstänker jag.. har ju inte varit i närheten av träningsmaskiner eller gym överhuvudtaget på en så där 15 år..jag bävar....*L*...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards