Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Carola - 8 juni 2008 20:57

Åhh... vilket härligt sommarväder...:)... har varit hos vännen min hela helgen så jag har inte suttit vid datorn på flera dagar... faktiskt ganska befriande....har inte velat vara inomhus heller.. vädret har ju bara varit så underbart..men nu är det söndag..och grått o mulet är det på himlen..kvavt som 17.. blir väl åska när som helst..hua...dax att gömma sig under täcket då..

Har en vovvepromenad kvar innan kvällen.. men ska slänga mig ner i soffan en timme först..är en liten aning irriterad på junior..han har varit hemma själv i helgen.. varit hundvakt...och lägenhetsvakt.. eller vad säger man?... men dammsugaren har han på något konstigt vis inte vaktat eller så har han det... å inte låtit någon komma i närheten av den... blä... hundhår o dammtussar i stort sett upp till väggarna...*L*...-Mamma do not like...o igår tog han en alldeles för lång sovmorgon...de där stackarns hundarna riskerar ju att spricka... nejdå.. så illa var det väl inte men iaf.. även om han var ut med dom så sent som ett på natten så betyder inte det att han kan ligga o dra sig till efter elva innan hundarna kommer ut..

Nä.. nu ska jag sätta mig o se på tv... ha det!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards