Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Carola - 4 juni 2008 19:44

JA! Det löste sig... blir kvar på restaurangen i höst när nya ägaren tar över!!....Skönt... då vet jag iaf hur det ser ut ett tag framöver... sen om jag fixar att ta hela biten själv återstår att se..både köket o matsalen..men det finns andra före mig som fixar det o även andra före mig som "rasat" pga det..vet inte om det blir fler anställda i matsalen än..

Men GUUUD så trött jag är idag.. kom inte hem förrän vid halv sex.. o ut med hundarna direkt.. "Nisse" hade varken tid eller ork att ta sig från centrum o hem.. kan visserligen förstå det i den här värmen men å andra sidan har vi en överenskommelse.. han tar hundarna på eftermiddagarna o varannan helg  mot att han får föräldrafritt(med viss kontroll från mamma då.*L* ) varannan helg åxå..

Är väl lite grann mitt eget "fel" att jag e trött idag..gick upp till kärbon efter jobbet.. käkade där så jag blev både mätt o trött... han kom förresten ut sent hit igår.. jaghade näst intill gått o lagt mig.. men satt uppe o tittade på "Ice road truckers" på fyran.. det var ju dubbelavsnitt så jag KUNDE ju inte lägga mig förrän det var slut...men ikväll blir det en glutt på "celebrity rehab" på femman innan jag knoppar in för natten..kärbon lär väl inte komma hit idag så jag får ha HELA sängen för mig själv...skönt det å... måste få sova ostört utan snarkningar o tv på i natt..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards